winter/voorjaar 2019 - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Peter en Karin Molenaar - WaarBenJij.nu winter/voorjaar 2019 - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Peter en Karin Molenaar - WaarBenJij.nu

winter/voorjaar 2019

Blijf op de hoogte en volg Peter en Karin

16 Februari 2019 | Nederland, Moordrecht

lieve gasten, onze site trekvortwaarbenjij.nu is gewijzigd in kapilotjewaarbenjij.nu. maar jullie kunnen allen gewoon weer met ons mee op reis middels onze verslagen. Ik heb jullie alvast aangemeld in onze mailinglist. Ons plan is om 27 of 28 februari a.s te vertrekken en vanaf dan komen er weer regelmatig reisverslagen van ons wel en wee...dus tot snel!

Peter en Karin

Wij zijn een echtpaar van rondom de zestig met een flink aantal camperreizen op onze CV. Eerst gingen wij met onze zelf-om-gebouwde Ford transit (zie trekvort waarbenjij.nu) op pad en vanaf 2014 brengt onze Carthago half-integraal camper ons daar waar wij willen zijn of de weg ons leidt. Leuk dat jullie met ons mee gaan!

Actief sinds 16 Feb. 2019